Портфоліо


Назва навчальної теми
Подорожування
Основний та другорядні навчальні предмети
Англійська мова

Навчальна темаПодорожування по Лондону

Вік учнів, клас
12-13 років, 7 клас
Стислий опис проекту 
Кожна група учнів обирає обєкти, які їх будуть цікавити під час екскурсії по Лондону. Використовуючи різні ресурси інформації, кожна група готує презентацію та ділиться враженнями про уявну подорож
Навчальні цілі
Проект спрямований на
§  -          Розвивати комунікативні навички учнів;
-          Вчити учнів працювати в групах;
-          Удосконалювати навички аудіювання, читання;
-          Розвивати творчі здібності та фантазію учнів;
-          Розширити знання про англомовні країни;
Вчити учнів висловлювати свою думку.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
·                     ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення формопитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
·                     обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
·                     захист власних проектів, оцінюванняствореної презентації,  оцінюваннявиконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей

Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Отвиновська Алла Григорівна
Фах, навчальний предмет
 фах: учитель англійської мови
навчальний предмет: англійська мова
Навчальний заклад
Драбівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Місто\село, район, область
смт.Драбів, Черкаська область
Контактні дані
otvynovska@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
16.08-20.08.2012
Місце проведення тренінгу
Драбівський НВК
Тренери
Панченко Л.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар